دل نوشته ای با امام زمان عج

قنوتم را طولانی می کنم تا تو نیمه شبی برای آن دعا کنی. کوچه های غریب بی کسی را آب و جارو می کنم تا تو صبحی زود از آن کوچه عبور کنی.

هر روز چراغ دلم را با «جامعه الکبیره» روشن می کنم و سفره افطارم را با «آل یاسین»و «عهد» تزیین می کنم، برای ظهور تو هر روز پای درد «کمیل» می نشینم.

نمی دانم آخرین ایستگاه «توسل» چه هیجانی دارد که مرا با خود تا آن سوی فاصله ها می برد و صبح آدینه چه صفایی دارد، که صبح آسمانش پراز «ندبه» است.

مولایم …!

بی تو دفتر دلمان پر است از مشق های انتظار و من با دلم می خواهم آن روز که می آیی زیباترین مدال ایثار را تقدیم نگاه تو کنم.

«جمعه ها بی توفقط این دل من می گرید *** ازفراق توهمه کوی ومکان میگرید»

سلامتی و تعجیل در امر فرج یوسف زهرا (عج)

صلوات


نظرات شما عزیزان:

بابامهسا
ساعت23:35---18 فروردين 1393
سپاس
پاسخ:خواهش


sajjad
ساعت16:28---13 فروردين 1393
خب چون تو وبلاگ شماست متعلق به شماست
پاسخ:متعلق به من هست ولی من که ننوشتمش داداش من فقط زحمت پیدا کردنشو کشیدم افتاد؟؟؟؟


اشرف
ساعت18:18---11 فروردين 1393
اللهم عجل لولیک الفرج

sajjad
ساعت16:01---11 فروردين 1393
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم ....و اما یک صلوات برای سلامتی آبجی مبینا که متن به این زیبایی رو نوشته ...اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
پاسخ:متنو من ننوشتم فقط از یه جایی کپی کردم داداش به هر حال ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 11 فروردين 1393برچسب:, | 14:53 | نویسنده : مبینا |